Ik had een geweldige ervaring bij Only1 Barbershop. De locatie is prachtig en makkelijk te bereiken, wat al meteen een goede indruk maakte. Bij binnenkomst werd ik hartelijk begroet door het vriendelijke personeel, wat zorgde voor een warme en uitnodigende sfeer.
Men's Haircut
Sadettin•about 2 years ago
Verified review
Overall a good experience. Will definitely come back.
Men's Haircut
Viliam•about 2 years ago
Verified review
The one and only! Best barbershop in town!
Styled by Yahia Jendie•Men's Haircut
Isbel•about 2 years ago
Verified review
Alle tijd perfect 👍
Styled by Yahia Jendie•Men's Haircut
hago•about 2 years ago
Verified review
Wederom prima geholpen. Ik rij er graag wat extra kilometers voor om.