Ik had een geweldige ervaring bij Only1 Barbershop. De locatie is prachtig en makkelijk te bereiken, wat al meteen een goede indruk maakte. Bij binnenkomst werd ik hartelijk begroet door het vriendelijke personeel, wat zorgde voor een warme en uitnodigende sfeer.
Mannen knippen
Sadettin•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Overall a good experience. Will definitely come back.
Mannen knippen
Viliam•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
The one and only! Best barbershop in town!
Styling door Yahia Jendie•Mannen knippen
Isbel•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Alle tijd perfect 👍
Styling door Yahia Jendie•Mannen knippen
hago•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Wederom prima geholpen. Ik rij er graag wat extra kilometers voor om.