Heel fijne ervaring. Ik voelde me direct op mijn gemak en er werd echt de tijd voor me genomen. Ik ga zeker vaker naar Astrid.
Treatment by Astrid•Pedicure
Leonie•almost 7 years ago
Verified review
Genoten van een heerlijke behandeling! Astrid is ontzettend aardig en werkt rustig en nauwkeurig.
Treatment by Astrid•Pedicure
Chris•almost 7 years ago
Verified review
Fijne behandeling en goed advies gekregen.
Treatment by Astrid•Pedicure
Sandra•almost 7 years ago
Verified review
👌👍《zegt genoeg
Treatment by Astrid•Pedicure
Anonymous•about 7 years ago
Verified review
Ik ben tevreden want het was wat ik zocht. Goede uitleg over de behandeling.
verteld wat voor product ik kan gebruiken ( uiteraard niet duur) Over 6 weken weer een afspraak.