Het was de perfecte behandeling. Ik ga hier voortaan altijd naar toe. Astrid is een pro en kan het iedereen aanbevelen! Een dikke 10+ wat mij betreft!
Treatment by Astrid•
PedicureShow all…
Nora•about 7 years ago
Verified review
Fijne behandeling.
Treatment by Astrid•Pedicure
Anonymous•over 7 years ago
Verified review
Ik ben ontzettend goed geholpen door Astrid! Een leuke, spontane vrouw, en is bovenal een deskundige. Ze heeft een fijne plekje waar je helemaal tot rust kan komen. Aanrader!
Treatment by Astrid•Pedicure
Astrid•over 7 years ago
Verified review
Hele fijne ervaring
Treatment by Astrid•Pedicure
Anonymous•over 7 years ago
Verified review
Hele fijne ervaring gehad bij Astrid Peperkamp! Helemaal ontspannen liep ik het praktijk uit, fijn! Ik kom zeker nog een keer terug!