Het was de perfecte behandeling. Ik ga hier voortaan altijd naar toe. Astrid is een pro en kan het iedereen aanbevelen! Een dikke 10+ wat mij betreft!
Behandeling door Astrid•
Medische pedicureToon alles…
Nora•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling.
Behandeling door Astrid•Pedicure
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben ontzettend goed geholpen door Astrid! Een leuke, spontane vrouw, en is bovenal een deskundige. Ze heeft een fijne plekje waar je helemaal tot rust kan komen. Aanrader!
Behandeling door Astrid•Pedicure
Astrid•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne ervaring
Behandeling door Astrid•Pedicure
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne ervaring gehad bij Astrid Peperkamp! Helemaal ontspannen liep ik het praktijk uit, fijn! Ik kom zeker nog een keer terug!