Heel fijne ervaring. Ik voelde me direct op mijn gemak en er werd echt de tijd voor me genomen. Ik ga zeker vaker naar Astrid.
Behandeling door Astrid•Pedicure
Leonie•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Genoten van een heerlijke behandeling! Astrid is ontzettend aardig en werkt rustig en nauwkeurig.
Behandeling door Astrid•Pedicure
Chris•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling en goed advies gekregen.
Behandeling door Astrid•Pedicure
Sandra•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
👌👍《zegt genoeg
Behandeling door Astrid•Pedicure
Anoniem•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben tevreden want het was wat ik zocht. Goede uitleg over de behandeling.
verteld wat voor product ik kan gebruiken ( uiteraard niet duur) Over 6 weken weer een afspraak.