Mooie salon op een geschikte omgeving! Mijn haar werd gewassen en ondertussen werd ik gemasseerd in de massagestoel. Ik had een krullen knippen behandeling geboekt en kreeg veel tips welke producten ik het best kon gebruiken en in welke volgorde. Ik kom zeker terug!
Styled by Sophie Verburg
sabrina•over 1 year ago
Verified review
Fijne sfeer, goede knipbeurt. Professioneel!
Styled by Sophie Verburg
Wilma•over 1 year ago
Verified review
Fijne ontspannende hoofdmassage. Vriendelijk en professioneel. Kundige styliste. Ben met een goed geknipt en gestyled kapsel tevreden de deur uitgelopen.
Treatment by Sophie Verburg
Laurens•over 1 year ago
Verified review
Goed
Styled by Manon Wijsman
Toos•over 1 year ago
Verified review
Vriendelijk en behulpzaam personeel. Vakmanschap en een rustige sfeer. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding