Mooie salon op een geschikte omgeving! Mijn haar werd gewassen en ondertussen werd ik gemasseerd in de massagestoel. Ik had een krullen knippen behandeling geboekt en kreeg veel tips welke producten ik het best kon gebruiken en in welke volgorde. Ik kom zeker terug!
Styling door Sophie Verburg
sabrina•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne sfeer, goede knipbeurt. Professioneel!
Styling door Sophie Verburg
Wilma•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne ontspannende hoofdmassage. Vriendelijk en professioneel. Kundige styliste. Ben met een goed geknipt en gestyled kapsel tevreden de deur uitgelopen.
Behandeling door Sophie Verburg
Laurens•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed
Styling door Manon Wijsman
Toos•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk en behulpzaam personeel. Vakmanschap en een rustige sfeer. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding