Vakkundig, luisteren naar je wensen. Altijd gezellig.
Styling door Iris de Heer
Jolanda•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd blij met hoe Sophie het haar van mijn zoontje knipt :) vriendelijk en geduldig met mijn peuter.
Styling door Sophie Verburg
Johanna•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Sophie is vakkundig en denkt goed mee wat wel en niet kan en wat staat. Ze knipt niet te veel ineens, vraagt tussendoor wat de klant vindt en wilt.
Sophie is rustig, gezellig en onthoudt persoonlijke details. Ik kom graag en vol vertrouwen voor de volgende knipbeurt.
Styling door Sophie Verburg
Daphne•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik had blijkbaar niet goed aangewezen hoe lang ik mijn pony wilde hebben. Hij is dik een cm te kort geknipt. Wel alles recht en goede lijnen.
Na het stylen, corrigeerde ze toch nog even de lengte, waardoor het volume van het föhnen er weer uit gekamt was.