Vriendelijk en deskundig geholpen aan een nieuwe haarstijl.
Ben zeer tevreden over het gekregen advies en ook zeker over het eindresultaat.
Ik kom hier zeker vaker terug.
Styling door Manon Wijsman
Reinier•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
De salon voelt aan als huiselijk en rustig .
Geen poe ha en aardige , vriendelijke medewerkers!
Ik ben dol op dit geweldige adres !
Woon nog maar 1 jaar in Gouda maar blijf vaste klant !
Styling door Sophie Verburg
Marleen van Vessem•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettige sfeer. Wordt goed naar je geluisterd.
Styling door Sophie Verburg
M.A. Wijnolst•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
...
Styling door Manon Wijsman
Tobian•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Aardige kapster. Kan goed knippen. M'n zoon was zeer blij met z'n kapsel