Vriendelijk en deskundig geholpen aan een nieuwe haarstijl.
Ben zeer tevreden over het gekregen advies en ook zeker over het eindresultaat.
Ik kom hier zeker vaker terug.
Styled by Manon Wijsman
Reinier•over 1 year ago
Verified review
De salon voelt aan als huiselijk en rustig .
Geen poe ha en aardige , vriendelijke medewerkers!
Ik ben dol op dit geweldige adres !
Woon nog maar 1 jaar in Gouda maar blijf vaste klant !
Styled by Sophie Verburg
Marleen van Vessem•over 1 year ago
Verified review
Prettige sfeer. Wordt goed naar je geluisterd.
Styled by Sophie Verburg
M.A. Wijnolst•over 1 year ago
Verified review
...
Styled by Manon Wijsman
Tobian•over 1 year ago
Verified review
Aardige kapster. Kan goed knippen. M'n zoon was zeer blij met z'n kapsel