Zeer tevreden! Ik vertrouw mijn wenkbrauwen alleen aan Feryal toe. Zij doet dit zo professioneel en kundig. Binnenkort kom ik weer en dan om mijn huid eens goed te reinigen en te verbeteren. Kijk er nu al naar uit!
Nandita •over 5 years ago
Verified review
Heel goed
Corrie•over 5 years ago
Verified review
Goede uitleg over de behandeling + nazorg, hygiëne keurig op orde en een mooi eindresultaat.
Jolanda•over 5 years ago
Verified review
Super meid. Echt een topper!! Mooie wenkbrauwen laten zetten met microblading en schaduwtechniek. Goede service. En ze neemt de tijd voor perfectie.