Zeer tevreden! Ik vertrouw mijn wenkbrauwen alleen aan Feryal toe. Zij doet dit zo professioneel en kundig. Binnenkort kom ik weer en dan om mijn huid eens goed te reinigen en te verbeteren. Kijk er nu al naar uit!
Nandita •meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel goed
Corrie•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede uitleg over de behandeling + nazorg, hygiëne keurig op orde en een mooi eindresultaat.
Jolanda•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super meid. Echt een topper!! Mooie wenkbrauwen laten zetten met microblading en schaduwtechniek. Goede service. En ze neemt de tijd voor perfectie.