De uitleg over de behandeling was heel duidelijk en er werd ruim de tijd genomen om eea uit te leggen. Super vriendelijke ontvangst gehad en tijdens de behandeling gezellig gepraat, dus heel tevreden.
Henny•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne en gezellige sfeer. Ze is heel erg goed in haar werk en ik ben ook super blij met mijn wenkbrauwen. Ze is ook nog eens super lief en luister goed naar je wensen.
Elèny •meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben helemaal happy met mijn wenkbrauwen. En Feryal legt het heel goed uit zij weet gewoon hoe het moet. Ik kom zeker weer terug.
Chantal•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Net voor de lock down een heerlijke behandeling gekregen van Feryal. Ik geniet er nog van na.