Feryal is heel professioneel en kundig. Ze stelde me gerust, legde me alles uit en luisterde heel goed naar mijn wensen. Ik ben super blij met mijn nieuwe, strakke wenkbrauwen en kijk nu al uit naar het eindresultaat na de 2e behandeling! Dank je wel Feryal!
Anouk•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Afspraak goed verlopen, erg vriendelijk. Mijn wenkbrauwen zijn een mooi model geworden, alleen schrok ik heel erg van de donkere kleur. Ze heeft goed uitgelegd dat mijn huid erg dun is en heel erg rood werd em dat de kleur na genezing veel lichter zal worden.
Elly•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Vandaag had ik mijn wenkbrauwen laten doen voor het eerst dus ben wel gespannen:) wat ook logisch is. Nou helemaal niet nodig want Feryal is zo kundig , dat verbaze mij hoeveel geduld zij heeft. Heel professionel en netjes, maar ook neem de tijd voor je. Wat vóór mij persoonlijk belangrijk is, dat ik had heel veel positieve energie en rust gekregen ondanks ben zenuwachtig. Feryal heel dank en tot volgende keer.
Justyna•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele gezellige en fijne behandeling gehad, het resultaat was ook boven verwachting.
Yvonne•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Héél kundig en super vriendelijk. Prachtig eindresultaat. Ik heb eindelijk weer wenkbrauwen!