Persoonlijke behandeling en vooral heel duidelijk dat ze verstand heeft van wat ze doet. Ze vraagt ook vaak naar jouw mening, wat ook top is omdat smaken verschillen.
Dionne•over 5 years ago
Verified review
Feryal maakt me altijd blij met hoe ze me wenkbrauwen doet. Ik wilde nu iets anders en dat heeft ze top gedaan. Thanks meid ben er weer super blij mee en tevreden
Ivana•over 5 years ago
Verified review
Prima.Feryal heeft goed geluisterd naar mijn wensen. Heb nu na 58 jaar mooie wenkbrauwen.
Helene•over 5 years ago
Verified review
Superblij met mijn wimpers en wenkbrauwen. Ze werkt heel netjes en precies echt een aanrader.
Haiffa•over 5 years ago
Verified review
Mooie schone salon . Feryal is super lief en secuur. Ik ben erg tevreden.