Erg fijne behandeling gehad! En Feryal is echt een fijn persoon!
Nathalie •over 5 years ago
Verified review
Ze gaat vakkundig te werk, stelt je op je gemak, adviseert goed wat je wel of niet moet doen. Creëert mooie wenkbrauwen. Is zeer vriendelijk, ziet er zelf professioneel uit. Is een reclame voor haar zaak.