Erg fijne behandeling gehad! En Feryal is echt een fijn persoon!
Nathalie •meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze gaat vakkundig te werk, stelt je op je gemak, adviseert goed wat je wel of niet moet doen. Creëert mooie wenkbrauwen. Is zeer vriendelijk, ziet er zelf professioneel uit. Is een reclame voor haar zaak.