Ben heeeeeel erg blij met m'n nieuwe wenkbrauwen! Dankjewel Angelique voor je goede zorgen en je mooie werk!!
Treatment by Angelique•Permanent & Semi-Permanent Makeup
Miranda•almost 4 years ago
Verified review
Ik ben blij dat het pijn loos gedaan werd en Angelique luistert naar je wensen.
Treatment by Angelique•Permanent & Semi-Permanent Makeup
Mandy•almost 4 years ago
Verified review
Dit is mijn 3e pmu behandeling bij Angelique.
Ben altijd heel blij met het resultaat.
Dankje Angelique
Treatment by Angelique•Permanent & Semi-Permanent Makeup
Fitriah•about 4 years ago
Verified review
Heb een behandeling powder brows gehad bij Angelique en het was een fijne ervaring bij haar. Gaat voor resultaat en neemt de tijd met je. Was een pijnloze behandeling en zij is super vriendelijk. Zeker een aanrader!!! Thx Angelique ♡..
Treatment by Angelique•Permanent & Semi-Permanent Makeup
Bianca•about 4 years ago
Verified review
Is een aanrader, na 2 behandelingen zie ik er nu anders uit. Ben er blij mee.
Treatment by Angelique•Permanent & Semi-Permanent Makeup