Ben heeeeeel erg blij met m'n nieuwe wenkbrauwen! Dankjewel Angelique voor je goede zorgen en je mooie werk!!
Behandeling door Angelique•Permanente make-up (pmu)
Miranda•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben blij dat het pijn loos gedaan werd en Angelique luistert naar je wensen.
Behandeling door Angelique•Permanente make-up (pmu)
Mandy•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Dit is mijn 3e pmu behandeling bij Angelique.
Ben altijd heel blij met het resultaat.
Dankje Angelique
Behandeling door Angelique•Permanente make-up (pmu)
Fitriah•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heb een behandeling powder brows gehad bij Angelique en het was een fijne ervaring bij haar. Gaat voor resultaat en neemt de tijd met je. Was een pijnloze behandeling en zij is super vriendelijk. Zeker een aanrader!!! Thx Angelique ♡..
Behandeling door Angelique•Permanente make-up (pmu)
Bianca•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Is een aanrader, na 2 behandelingen zie ik er nu anders uit. Ben er blij mee.
Behandeling door Angelique•Permanente make-up (pmu)