Angelique geeft veel vertrouwen. Ze heeft echt gevoel voor haar werk en ze luistert goed naar de klant.
Behandeling door Angelique•Permanente make-up (pmu)
Hande•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne ervaring, super mooie wenkbrauwen lamineren gehad en ook de wimperlift. Locatie was makkelijk te vinden en de dames waren echt lief.
Behandeling door Angelique•
Wenkbrauwen laminerenToon alles…
Ida•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Altijd gezellig ontvangen en professionaliteit staat voorop 👍
Behandeling door Angelique•Permanente make-up (pmu)
jolanda•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel professionel en nauwkeurig.
Behandeling door Angelique•Wenkbrauwen lamineren
Marta•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ondanks een extra uitdaging door een aantal moedervlekken, zijn mijn wenkbrauwen prachtig geworden. Angelique nam heel erg de tijd om de perfecte vorm te creëren en ging net zo lang door totdat ook ik tevreden was. Ik ben erg blij met het resultaat en zou zeker weer terugkomen.
Behandeling door Angelique•Permanente make-up (pmu)