Ze doet het perfect.lieve meid heel vriendelijk ☺️en je gaat met een smaal weg😍 Ben heel blij met mijn wenkbrauwen. Zeker een aanrader vriendelijk schoon een topper👍
Treatment by Angelique•Eyebrow & Eyelash Tinting
yvonne•about 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Fantastisch ! Erg professioneel, neemt alle tijd om het eind resultaat perfect te maken.
Treatment by Angelique•Permanent & Semi-Permanent Makeup
Linda•about 5 years ago
Verified review
Zeer tevreden over mijn behandeling. Angelique heeft vandaag mijn wenkbrouwen getatoeëerd en ik ben ontzettend blij met de resultaat! Ze is professioneel en luistert goed naar de wensen van de klant. Het is een prachtig salon met een leuke sfeer.
Treatment by Angelique•Permanent & Semi-Permanent Makeup
Alicja•about 5 years ago
Verified review
Zeer professioneel geholpen met een schitterend eindresultaat
Treatment by Angelique•Permanent & Semi-Permanent Makeup
Simone•about 5 years ago
Verified review
Hele lieve vrouw. Ben altijd meer dan tevreden. Toppertje ben je.❤