Ze doet het perfect.lieve meid heel vriendelijk ☺️en je gaat met een smaal weg😍 Ben heel blij met mijn wenkbrauwen. Zeker een aanrader vriendelijk schoon een topper👍
Behandeling door Angelique•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
yvonne•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fantastisch ! Erg professioneel, neemt alle tijd om het eind resultaat perfect te maken.
Behandeling door Angelique•Permanente make-up (pmu)
Linda•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden over mijn behandeling. Angelique heeft vandaag mijn wenkbrouwen getatoeëerd en ik ben ontzettend blij met de resultaat! Ze is professioneel en luistert goed naar de wensen van de klant. Het is een prachtig salon met een leuke sfeer.
Behandeling door Angelique•Permanente make-up (pmu)
Alicja•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer professioneel geholpen met een schitterend eindresultaat
Behandeling door Angelique•Permanente make-up (pmu)
Simone•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele lieve vrouw. Ben altijd meer dan tevreden. Toppertje ben je.❤