De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
327 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Ze doet het perfect.lieve meid heel vriendelijk ☺️en je gaat met een smaal weg😍 Ben heel blij met mijn wenkbrauwen. Zeker een aanrader vriendelijk schoon een topper👍
Toon reactie salon...
Fantastisch ! Erg professioneel, neemt alle tijd om het eind resultaat perfect te maken.
Zeer tevreden over mijn behandeling. Angelique heeft vandaag mijn wenkbrouwen getatoeëerd en ik ben ontzettend blij met de resultaat! Ze is professioneel en luistert goed naar de wensen van de klant. Het is een prachtig salon met een leuke sfeer.
Zeer professioneel geholpen met een schitterend eindresultaat
Hele lieve vrouw. Ben altijd meer dan tevreden. Toppertje ben je.❤
26
1
26
27
28
44
28