Brenda is zeer ervaren en heeft oog voor wat bij je past. Ze is vriendelijk, niet opdringerig en er is een hele plezierige relaxte sfeer.
Styled by Brenda•Ladies' Root Colouring
Kiki•9 months ago
Verified review
Vriendelijk welkom
Styled by Kaylee•Ladies' Haircuts
Marian•9 months ago
Verified review
Netjes behandeld
Styled by Sandy•Ladies' Haircuts
Marian•10 months ago
Verified review
ik kom er al jaren, als ik niet tevreden zou zijn, zou ik toch allang naar een andere salon gaan, waar ik gratis kan parkeren :-)
Styled by Sandy•Ladies' Root Colouring
Anja•10 months ago
Verified review
Het fijne van Brenda is dat ze heel goed luisterd. Elke keer weer of het nu om kleur gaat, knippen noem het maar op.
Je kunt daar echt je wensen aangeven en het is zo fijn dat dit heel serieus genomen wordt.
Patricia de Weerd