Was hier voor de eerste keer. Is me uitstekend bevallen. Heel goed begrepen en geknipt. Ik kom zeker terug.
Bedankt Brenda.
Styled by Brenda•Ladies' Haircuts
Marja•11 months ago
Verified review
Kaylee is ontzettend lief en handig met kinderen (2 jaar). Mijn kleinzoon wil alleen maar met mij naar de kapper en speciaal bij Kaylee. Dit was de 4e keer!
Styled by Kaylee•Children's Haircuts
Marijke•11 months ago
Verified review
Leuke ontvangst. Vriendelijk met de behandeling. Voelde me geen vreemde
Styled by Kaylee•Ladies' Haircuts
Marian•11 months ago
Verified review
Was weer top
Styled by Brenda•Ladies' Haircuts
Yvonne•11 months ago
Verified review
Steeds weer fijn door Brenda geholpen te worden.
Altijd opgewekt en ook nog oog blijven houden voor de andere klanten zonder haar deskundigheid te verliezen.