Was hier voor de eerste keer. Is me uitstekend bevallen. Heel goed begrepen en geknipt. Ik kom zeker terug.
Bedankt Brenda.
Styling door Brenda•Vrouwen knippen
Marja•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Kaylee is ontzettend lief en handig met kinderen (2 jaar). Mijn kleinzoon wil alleen maar met mij naar de kapper en speciaal bij Kaylee. Dit was de 4e keer!
Styling door Kaylee•Kinderen knippen
Marijke•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Leuke ontvangst. Vriendelijk met de behandeling. Voelde me geen vreemde
Styling door Kaylee•Vrouwen knippen
Marian•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Was weer top
Styling door Brenda•Vrouwen knippen
Yvonne•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Steeds weer fijn door Brenda geholpen te worden.
Altijd opgewekt en ook nog oog blijven houden voor de andere klanten zonder haar deskundigheid te verliezen.