Brenda is zeer ervaren en heeft oog voor wat bij je past. Ze is vriendelijk, niet opdringerig en er is een hele plezierige relaxte sfeer.
Styling door Brenda•Kleuren - uitgroei
Kiki•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk welkom
Styling door Kaylee•Vrouwen knippen
Marian•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Netjes behandeld
Styling door Sandy•Vrouwen knippen
Marian•10 maanden geleden
Geverifieerde review
ik kom er al jaren, als ik niet tevreden zou zijn, zou ik toch allang naar een andere salon gaan, waar ik gratis kan parkeren :-)
Styling door Sandy•Kleuren - uitgroei
Anja•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Het fijne van Brenda is dat ze heel goed luisterd. Elke keer weer of het nu om kleur gaat, knippen noem het maar op.
Je kunt daar echt je wensen aangeven en het is zo fijn dat dit heel serieus genomen wordt.
Patricia de Weerd