zoals altijd weer erg tevreden over mijn knipbeurt!
Styled by Brenda•Ladies' Haircuts
Jedidjah•about 1 year ago
Verified review
Altijd goed daar
Styled by Kaylee•Ladies' Haircuts
petra•about 1 year ago
Verified review
Fijne kapper, vriendelijke dames en tevreden de deur uit.
Styled by Kaylee•Ladies' Haircuts
Nathalie•about 1 year ago
Verified review
zoals altijd goed geholpen en m'n haar zit weer goed!
Styled by Brenda•Ladies' Haircuts
annelies•over 1 year ago
Verified review
Het oogt er niet fris. De kapster ging hardhandig met mijn haar om, ik heb de rest van de dag hoofdpijn gehad van hoe hard ze aan m’n haar trok. Knip kwaliteit is niet hoog. Mijn haar werd gekamd met borstels die vol zaten met andermans haar.