zoals altijd weer erg tevreden over mijn knipbeurt!
Styling door Brenda•Vrouwen knippen
Jedidjah•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goed daar
Styling door Kaylee•Vrouwen knippen
petra•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne kapper, vriendelijke dames en tevreden de deur uit.
Styling door Kaylee•Vrouwen knippen
Nathalie•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
zoals altijd goed geholpen en m'n haar zit weer goed!
Styling door Brenda•Vrouwen knippen
annelies•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Het oogt er niet fris. De kapster ging hardhandig met mijn haar om, ik heb de rest van de dag hoofdpijn gehad van hoe hard ze aan m’n haar trok. Knip kwaliteit is niet hoog. Mijn haar werd gekamd met borstels die vol zaten met andermans haar.