Ik ben erg tevreden over de behandeling van een kind van 2 jaar, maar zou er wel een kinderprijs tegenover zetten. De helft vind ik voor een kwartier veel aantrekkelijker om vaker terug te komen.
Styling door Kaylee•Kinderen knippen
Marijke•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Sandy denkt mee met je wensen, is heel kundig en oprecht geïnteresseerd. Ik ga al een aantal jaar naar Sandy en kijk telkens uit naar dit bezoek. Inmiddels gaan mij man en kind ook. :)
Styling door Sandy•Vrouwen knippen
Sofie•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezellige sfeer met gezellige gesprekken en oprechte interesse. Er wordt goed geluisterd naar wat je wilt.