Ik ben erg tevreden over de behandeling van een kind van 2 jaar, maar zou er wel een kinderprijs tegenover zetten. De helft vind ik voor een kwartier veel aantrekkelijker om vaker terug te komen.
Styled by Kaylee•Children's Haircuts
Marijke•over 1 year ago
Verified review
Sandy denkt mee met je wensen, is heel kundig en oprecht geïnteresseerd. Ik ga al een aantal jaar naar Sandy en kijk telkens uit naar dit bezoek. Inmiddels gaan mij man en kind ook. :)
Styled by Sandy•Ladies' Haircuts
Sofie•over 1 year ago
Verified review
Gezellige sfeer met gezellige gesprekken en oprechte interesse. Er wordt goed geluisterd naar wat je wilt.