Ik kom hier al vanaf dat ze open zijn gegaan 14 of 15 jaar ? Als ik niet tevreden zou zijn dan zou ik er nooit meer komen toch?! Op naar nog meer jaren van knip plezier 🥰
Styled by Brenda•Ladies' Haircuts
Antoinette•almost 3 years ago
Verified review
Zeer tevreden! Ik wordt er altijd erg goed geknipt, Brenda is ervaren, kent je haar en begrijpt je wensen. Ontzettend blij met deze kapsalon. Mijn zussen komen er ook beide al jaren.
Styled by Brenda•Ladies' Haircuts
Linda•almost 3 years ago
Verified review
Prettige en vakkundige kapper !
Styled by Sandy•Ladies' Haircuts
Bjorn•almost 3 years ago
Verified review
Weer lekker kort. Goed geknipt en lekker snel klaar.
Styled by Sandy•Men's Haircut
Michiel•almost 3 years ago
Verified review
Vakkundig, maar ook een gemoedelijke en gezellige sfeer, 5 sterren!!