1. Ik ben geen vrouw.
2. Ga nooit naar een vervang(st)er van je vaste kap(st)er. Dat geeft alleen maar teleurstelling.
3. Kennelijk gaat familie voor een vate klant met een afspraak.
Styled by Kaylee•Ladies' Haircuts
Aus•almost 3 years ago
Verified review
Altijd heerlijk om me hier te laten knippen. Verzorgende ampulle in mijn haar bij het wassen en Sandy is een schat. Ik vertrouw haar mijn lokken toe
Styled by Sandy•Ladies' Haircuts
Laura•almost 3 years ago
Verified review
Zoals altijd, gewoon goed geholpen! Fijne servie
Styled by Kaylee•Ladies' Haircuts
annelies•almost 3 years ago
Verified review
Een gezellige maar vooral vakkundige kapster. Een leuk gesprek , ook heel belangrijk .
Luisterde wat ik wilde en ik ging ook zeer tevreden naar huis .
Ik kom zeker weer terug !