1. Ik ben geen vrouw.
2. Ga nooit naar een vervang(st)er van je vaste kap(st)er. Dat geeft alleen maar teleurstelling.
3. Kennelijk gaat familie voor een vate klant met een afspraak.
Styling door Kaylee•Vrouwen knippen
Aus•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd heerlijk om me hier te laten knippen. Verzorgende ampulle in mijn haar bij het wassen en Sandy is een schat. Ik vertrouw haar mijn lokken toe
Styling door Sandy•Vrouwen knippen
Laura•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd, gewoon goed geholpen! Fijne servie
Styling door Kaylee•Vrouwen knippen
annelies•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Een gezellige maar vooral vakkundige kapster. Een leuk gesprek , ook heel belangrijk .
Luisterde wat ik wilde en ik ging ook zeer tevreden naar huis .
Ik kom zeker weer terug !