Ik kom hier al vanaf dat ze open zijn gegaan 14 of 15 jaar ? Als ik niet tevreden zou zijn dan zou ik er nooit meer komen toch?! Op naar nog meer jaren van knip plezier 🥰
Styling door Brenda•Vrouwen knippen
Antoinette•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden! Ik wordt er altijd erg goed geknipt, Brenda is ervaren, kent je haar en begrijpt je wensen. Ontzettend blij met deze kapsalon. Mijn zussen komen er ook beide al jaren.
Styling door Brenda•Vrouwen knippen
Linda•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettige en vakkundige kapper !
Styling door Sandy•Vrouwen knippen
Bjorn•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer lekker kort. Goed geknipt en lekker snel klaar.
Styling door Sandy•Mannen knippen
Michiel•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vakkundig, maar ook een gemoedelijke en gezellige sfeer, 5 sterren!!