Spannend maar het viel mee. Fijn dat ik het zelfde gezicht heb bij verschillende behandelingen.
Clarissa•over 5 years ago
Verified review
Superfijne behandeling en vriendelijk personeel!
Aniek•over 5 years ago
Verified review
Super behandeling van Noa gekregen.
Joke•over 5 years ago
Verified review
Hartstikke fijne behandeling. Was er echt aan toe.
Na die lange lockdown. En hoop echt dat jullie niet meer dicht hoeven.
Alles is perfect geregeld volgens de richtlijnen van het covid 19,het top!
Jaqueline•over 5 years ago
Verified review
na bijna 3 maanden mocht het weer.
Ik heb heerlijk genoten van de behandeling.
Dank je wel Estelle