Hele lieve en kundige jongedame. Wel erg jammer dat dit gelijk de eerste en de laatste keer is geweest omdat jullie nu ineens met voetpedicure stoppen. Dus maar weer op zoek naar een nieuwe.
Maar uw medewerkster verdiend een dikke pluim!!
Hans•over 5 years ago
Verified review
heel jammer dat dit mijn laatste bezoek is geweest omdat jullie stoppen met pedicure.Bedankt voor alle goede zorgen van de afgelopen jaren.En succes met de nieuwe formule
Ronald•over 5 years ago
Verified review
Heerlijk.......weer een fijne behandeling van Nathalie gehad. Weer een micro-needling behandeling gekregen. Is goed bevallen. Zo blij dat het weer mogelijk is! Top.
Loes•over 5 years ago
Verified review
Toppie
Jacqueline•over 5 years ago
Verified review
Super fijn dat ik weer kon komen. Was weer genieten. Dank je 😊