PUUR Huidinstituut Prinsenbeek Reviews

Beeksestraat 30 , 4841GC Prinsenbeek

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

5,0
2010 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Hele lieve en kundige jongedame. Wel erg jammer dat dit gelijk de eerste en de laatste keer is geweest omdat jullie nu ineens met voetpedicure stoppen. Dus maar weer op zoek naar een nieuwe. Maar uw medewerkster verdiend een dikke pluim!!
heel jammer dat dit mijn laatste bezoek is geweest omdat jullie stoppen met pedicure.Bedankt voor alle goede zorgen van de afgelopen jaren.En succes met de nieuwe formule
Heerlijk.......weer een fijne behandeling van Nathalie gehad. Weer een micro-needling behandeling gekregen. Is goed bevallen. Zo blij dat het weer mogelijk is! Top.
Toppie
Super fijn dat ik weer kon komen. Was weer genieten. Dank je 😊