Hele lieve en kundige jongedame. Wel erg jammer dat dit gelijk de eerste en de laatste keer is geweest omdat jullie nu ineens met voetpedicure stoppen. Dus maar weer op zoek naar een nieuwe.
Maar uw medewerkster verdiend een dikke pluim!!
Hans•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
heel jammer dat dit mijn laatste bezoek is geweest omdat jullie stoppen met pedicure.Bedankt voor alle goede zorgen van de afgelopen jaren.En succes met de nieuwe formule
Ronald•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk.......weer een fijne behandeling van Nathalie gehad. Weer een micro-needling behandeling gekregen. Is goed bevallen. Zo blij dat het weer mogelijk is! Top.
Loes•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toppie
Jacqueline•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijn dat ik weer kon komen. Was weer genieten. Dank je 😊