Stond vanmorgen op met Jes! We gaan en mogen weer naar Puur ben ook huppelend over de drempel gegaan en hartelijk ontvangen door Edith en haar Taem wat heb ik dit gevoel gemis
Plonie•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Pijnlijker maar we hebben het weer overleefd 😜😜😜
Clarissa•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ruby bedankt voor alles. Ben weer heerlijk behandeld. Veel geluk!
Andrew•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zo fijn dat ik vanochtend met mijn moeder (89) mocht komen omdat ze pijn had aan haar voet. Ruby, je hebt twee mensen blij gemaakt! Nogmaals dank!