Spannend maar het viel mee. Fijn dat ik het zelfde gezicht heb bij verschillende behandelingen.
Clarissa•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Superfijne behandeling en vriendelijk personeel!
Aniek•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super behandeling van Noa gekregen.
Joke•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Hartstikke fijne behandeling. Was er echt aan toe.
Na die lange lockdown. En hoop echt dat jullie niet meer dicht hoeven.
Alles is perfect geregeld volgens de richtlijnen van het covid 19,het top!
Jaqueline•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
na bijna 3 maanden mocht het weer.
Ik heb heerlijk genoten van de behandeling.
Dank je wel Estelle