PUUR Huidinstituut Prinsenbeek Reviews

Beeksestraat 30 , 4841GC Prinsenbeek

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

5,0
2010 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Hele fijne behandeling heb ervan genoten
Heerlijk weer na zo'n lange tijd! ontspannend, en goede tips. Bedankt.
Altijd fijn om weer behandeld te zijn, superleuke arts, snapt helemaal wat er speelt :)
Ontzettend blij om weer bij jullie te mogen komen! Ik ga weer genieten van mijn mooie nagels dankzij Lisa! Ontzettend bedankt weer!
Eerste keer voor mij, afspraak met Mariska. Ik ben super goed geholpen en vond het een hele fijne kennismakingsbehandeling! Ik heb meteen een vervolg ingepland met Mariska!