Heerlijk weer na zo'n lange tijd! ontspannend, en goede tips. Bedankt.
Joan•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn om weer behandeld te zijn, superleuke arts, snapt helemaal wat er speelt :)
Marianne•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontzettend blij om weer bij jullie te mogen komen! Ik ga weer genieten van mijn mooie nagels dankzij Lisa! Ontzettend bedankt weer!
Miranda•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerste keer voor mij, afspraak met Mariska. Ik ben super goed geholpen en vond het een hele fijne kennismakingsbehandeling! Ik heb meteen een vervolg ingepland met Mariska!