Jolanda geeft goed advies. Verteld tijdens de behandeling wat ze gaat doen. De salon heeft een aangename sfeer. Je voelt je echt gezien
Gerrie•6 months ago
Verified review
Ben blij met het resultaat en vind Jolanda een vakvrouw… was weer heel gezellig. 🥰
Liesbeth•6 months ago
Verified review
Jolanda zorgt altijd voor een heerlijke behandeling! Mijn huid is er ook echt enorm van opgeknapt van de producten! Ik ervaar het als een moment van rust en ontspanning!
Marielle•7 months ago
Verified review
Jolanda neemt de tijd voor je. Ze is erg secuur. En erg prettig in de omgang
Judith•7 months ago
Verified review
Nou …..als vanouds!! Professioneel en kundig maar vooral heerlijk relaxed en liefdevol💕🌺