Heerlijk ontspannende behandeling gehad en gelachen. Dankjewel Jolanda!
Treatment by Jolanda•Classic Facials
Joni•10 months ago
Verified review
Heerlijk relaxed, ontspannend.
Ze neemt echt de tijd voor je, legt alles goed uit.
Heeft echt interesse in je.
Rina •10 months ago
Verified review
De gezichtsbehandeling was heerlijk. De producten waren fijn en de massages zalig. Samen hebben we mijn wensen doorgenomen. Tijdens de inwerktijd van een product werden mijn voeten ook nog eens heerlijk behandeld met olie en ook mijn wenkbrauwen werden op mijn verzoek geverfd. Aan het eind nog een naturel make-upje. Al met al een aanrader!
Ilse •10 months ago
Verified review
ZZZOOOOO genoten! En ben nu nog knapper dan normaal ;-) :-D