Heerlijk relaxed, ontspannend.
Ze neemt echt de tijd voor je, legt alles goed uit.
Heeft echt interesse in je.
Rina •10 maanden geleden
Geverifieerde review
De gezichtsbehandeling was heerlijk. De producten waren fijn en de massages zalig. Samen hebben we mijn wensen doorgenomen. Tijdens de inwerktijd van een product werden mijn voeten ook nog eens heerlijk behandeld met olie en ook mijn wenkbrauwen werden op mijn verzoek geverfd. Aan het eind nog een naturel make-upje. Al met al een aanrader!
Ilse •10 maanden geleden
Geverifieerde review
ZZZOOOOO genoten! En ben nu nog knapper dan normaal ;-) :-D
Marianne •11 maanden geleden
Geverifieerde review
Erg tevreden, aanrader.
Petra•11 maanden geleden
Geverifieerde review
het contact was plezierig. ik heb gelijk een volgende afspraak gemaakt.