Ben blij met het resultaat en vind Jolanda een vakvrouw… was weer heel gezellig. 🥰
Liesbeth•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Jolanda zorgt altijd voor een heerlijke behandeling! Mijn huid is er ook echt enorm van opgeknapt van de producten! Ik ervaar het als een moment van rust en ontspanning!
Marielle•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Jolanda neemt de tijd voor je. Ze is erg secuur. En erg prettig in de omgang
Judith•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Nou …..als vanouds!! Professioneel en kundig maar vooral heerlijk relaxed en liefdevol💕🌺
Jolanda •9 maanden geleden
Geverifieerde review
Heerlijk ontspannende behandeling gehad en gelachen. Dankjewel Jolanda!
Behandeling door Jolanda•Facials / Gezichtsbehandelingen