Heel fijn geholpen door Esra, blij met de pedicure en mooie nagels voor de vakantie.
Pedicure
Anonymous•almost 4 years ago
Verified review
Aardig personeel, schone kleinschalige salon, niet commercieel met verkoop praatjes, ontspannende muziek en staat niet hard aan, doen wat je vraagt, rustige sfeer, deskundig en betaalbaar.
Manicure
Suzanne•almost 4 years ago
Verified review
Geweldige ervaring met Esra, professioneel, zorgzaam, geduldig en aardig.
PedicureShow all…
Chantal•almost 4 years ago
Verified review
Mijn nagels waren echt 4 weken prachtig! En toen de gellak er af ging, voelde mijn nagels sterk. Heel blij mee