Heel fijn geholpen door Esra, blij met de pedicure en mooie nagels voor de vakantie.
Pedicure
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Aardig personeel, schone kleinschalige salon, niet commercieel met verkoop praatjes, ontspannende muziek en staat niet hard aan, doen wat je vraagt, rustige sfeer, deskundig en betaalbaar.
Manicure
Suzanne•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige ervaring met Esra, professioneel, zorgzaam, geduldig en aardig.
PedicureToon alles…
Chantal•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn nagels waren echt 4 weken prachtig! En toen de gellak er af ging, voelde mijn nagels sterk. Heel blij mee