Ik beveel Patricia zeker aan! Heel vriendelijk en neemt de tijd voor je. Heel blij met mijn nagels en ik kom zeker nog een keer terug voor een afspraak.
Treatment by Patricia Moes•Manicure
Amanda•about 2 years ago
Verified review
Heerlijke behandeling zeer veel keus uit diverse behandelingen, leuke schone salon met gratis parkeren voor de deur
Treatment by Patricia Moes•Classic Facials
Sibbelee•about 2 years ago
Verified review
Friendly
Treatment by Patricia Moes•Gel Nails Manicure
Petra•over 2 years ago
Verified review
Heel deskundig, ontspannend en gezellig.
Treatment by Patricia Moes•Classic Facials
Henk•over 2 years ago
Verified review
Behandeling was professioneel, in een ontspannen sfeer.