Ik beveel Patricia zeker aan! Heel vriendelijk en neemt de tijd voor je. Heel blij met mijn nagels en ik kom zeker nog een keer terug voor een afspraak.
Behandeling door Patricia Moes•Manicure
Amanda•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling zeer veel keus uit diverse behandelingen, leuke schone salon met gratis parkeren voor de deur
Behandeling door Patricia Moes•Facials / Gezichtsbehandelingen
Sibbelee•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Friendly
Behandeling door Patricia Moes•Gellak manicure
Petra•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel deskundig, ontspannend en gezellig.
Behandeling door Patricia Moes•Facials / Gezichtsbehandelingen
Henk•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Behandeling was professioneel, in een ontspannen sfeer.