I had a very nice manicure and gel! Will definitely go again in the future :)
Manicure
Ceren•over 3 years ago
Verified review
Kom hier graag
Eyebrow & Eyelash Tinting
Lisa•over 3 years ago
Verified review
Hele gezellige salon. Mn wenkbrauwen zijn nog nooit zo mooi gedaan als hier. Nagels zijn ook mooi gedaan. Ik kom zeker terug
Eyebrow & Eyelash TintingShow all…
Liesbeth•over 3 years ago
Verified review
Super fijn en warm ontvangen door Pegah. Het was mijn eerste keer dat ik een manicure liet doen en ben heel fijn door haar geholpen. Ik ben zeer tevreden over het resultaat en zal zeker terugkomen!
Treatment by Pegah•Manicure
Diede•over 3 years ago
Verified review
Er werd naar mij geluisterd en ik kreeg advies waarin mijn grenzen gerespecteerd werden.
Hele positieve ervaring!